Messages in this topic - RSS

Home ? Your Videos ? music comment

the topic is closed
29/03/2012 11:18:18

fullmetall
fullmetall
Posts: 164
salut, tout le monde,
J'ai lu quelque commentaires sur mes vidéos a propos de la musique, certains semblent l'apprecier, ce ne sont que des VST et je ne suis pas musicien, mais si vous en avez besoin pour animer Muvizu, cher utilisateurs de Muvizu uniquement, servez vous, telechargez les , tout n'est pas du meilleurs gout.
mais il y en a une que j'ai faite il y a quelque temps, que j'aime bien c'est du Haendel qui vire au Jazz, si quelq'un veut l'animer, qu'il le fasse.
Voila encore une fois merci a tous pour votre acceuil, je risque d'etre beaucoup moins present sur le site pour des raisons professionelles. mais je continuerai a produire de temps a autre a un rytme plus lent.
cordialement dom

hello, everyone,
I read a comment on my videos about music, some seem to appreciate, these are just the VST and I'm not a musician, but if you need to animate Muvizu, dear Muvizu users only, help yourself, download them, all is not the best taste.
but there is one I made some time ago, I really like is that of Handel turns Jazz, If somebody wants to animate it, it does.
Here again thank you all for your hospitality, I may be much less present on the site for reasons professional. but I will continue to occur from time to time has a slower rhythm.
cordially dom

I repeat you can use the music of my site you tube you, if you agree (only users Muvizu)
permalink
the topic is closed

Home ? Your Videos ? music comment